Monday, January 2, 2012

Hantaranss

Assalamualaikum w.b.t

Seperti yang dijanjikan ^^


hantaran dari pihak kami (perempuan) 


hantaran dari pihak lelaki


sirih junjung mereka simple dan cantek ! 
diakui oleh kazen saya a.k.a penghias hantaran :p


Konklusinya tak perlu nak upah orang laen hias hantaran kalau ada saudara-mara anda yang berkebolehan menghiasnya. Semestinya FOC kan,hoho.. See, sudah jimat disitu :)

Kepada mereka mereka yang bakal bertukar status tahun 2012 ni, saya ucapkan selamat menempuh alam baru ! Ehem. Semoga ikatan yang bakal dibina kalian kekal hingga ke syurga ♥ 


kombinasi pink + putih memang extraa sweet 

Abaikan pencahayaan yang overdose sebab cik soed telah menghabiskan masa beliau di tangan ramai orang sepanjang kenduri kali ni, maka banyak experiment yang telah dijalankan ke atasnya :D

Saya akhiri post kali ini dengan


 oke yang ni saya mengaku memang 'air tangan' saya, hehehe..

Selamat Pengantin Baru Kak Chah & Abg Firdauz !


suka! suka!

No comments: